Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

12. 4. 2018

Ve Fordu Bronco v úpravě Urban Madness vás jezdit po silnici přestane bavit

Ford nedávno ohlásil vzkříšení legendárního modelu Bronco. Šestá generace off-roadu by měla přijet v roce 2020. RMD Garage ze slunné Kalifornie se ale rozhodlo dát trochu jiný život Broncu první generace. Výsledkem je auto, ze kterého by spadla brada i Nicku Slaughterovi.

Působivá kreace z dílny RMD Garage

V kalifornském Long Beach má sídlo RMD Garage, firma zabývající se přestavbou a úpravami amerických vozů. Ta si vzala na paškál mimo jiné Bronco ze sklonku 60. let, které přetvořila do úctyhodného teréňáku nazvaného příznačně Urban Madness. Karoserie na původní Bronco odkazuje velice věrně. Od sériovky jej ale odlišuje celá řada přídavných komponent. Viditelné je mohutné oplastování, pevnostní nárazník, navijáky a také kopec přídavných svítidel. Urban Madness se pak od běžného Bronca liší také tím, že má na olejové vaně nápis BRONCO, což původní model z 60. let neměl.

Kombinace spartánských prvků a mediálního systému nepůsobí kýčovitě

Urban Madness je takový kříženec post-apokalyptického teréňáku, vojenského speciálu a přibližovadla, jehož cílovým zákazníkem by mohl být seriálový Nick Slaughter. Najdeme na něm řadu spartánských prvků á la válečný Jeep Willis - kanistr, rýč a sekeru. Po usednutí se na nás nicméně usměje multimediální systém. Velice zajímavě pak působí i kožené čalounění interiéru. Urban Madness tak je už ze své podstaty hybridem, nicméně je hybridem obdivuhodným, nikoliv podivuhodným.

Pod kapotou osm hrnků o pěti litrech

Jet v Urban Madness rychleji než nějakých 180-200 km/h si člověk těžko představí. Už jen proto, že auto obouvá pekelně dimenzované terénní "papuče" od Toyo Tires. Motor by nicméně dvoustovku zdolal levou zadní. Pod kapotou se totiž skví pětilitrový osmiválec. Parametry vozu (max. rychlost, výkon, spotřeba atd.) bohužel známé nejsou a stejně tak nebylo uvedeno, kolik šťastný majitel za svoji chloubu zaplatil.



Novinky