Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

14.05.2019

Ken Block představil svůj vlastní Ford F-150 Raptor

Kromě toho, že lítá do otáček dveřmi napřed a vraždí tuny pneumatik denně, se raubíř Ken Block zaobírá také (zpravidla bláznivými) přestavbami aut. Ty většinou realizuje prostřednictvím své firmy Hoonigan Racing. Poslední výtvor, v rámci něhož si vzal na paškál nejostřejší verzi populárního pick-upu Ford F-150, si nicméně zadal u SVC Offroad.

Připraven vyrazit do pouště

Pokud vám sériový ostrý Raptor nepřijde dostatečně ostrý, šílená kreace Bobbyho Pattona se vám její jako až příliš šílená, a z nějakého důvodu vás neoslovuje ani 750koňové Shelby F-150, zřete poslední výtvor kalifornského showmana. Vůz z dílny SVC Offroad byl postaven tak, aby obstál v opravdu drsných podmínkách. Úprava je tak založená především na dalším (v případě Raptoru kolikátém už?) vylepšení podvozku. Partička z SVC Offroad rozšířila nápravy, přidala laminátové lemy kol (aby se pod ně kola vešla), pohrála si s umístěním tlumičů a příčnými rameny náprav. Nutno dodat, že ačkoliv je karoserie vypečeného speciálu mírně upravená, spíše než o estetický tuning jde o nezbytné změny, bez nichž by upgrade nešlo realizovat.

Dále jsme se dočetli, že došlo k mírnému zvýšení výkonu (sériový Raptor nabízí 450 koní) a dále k instalaci nerezového výfuku a speciálního terénního mezichladiče z dílny SVC. 

Zajímavostí je, že vůz byl dokončen již v listopadu minulého roku. Do pouště Moab v Utahu se s ním ale Block vydal natáčet až nyní. A důvod? Jednak Blocka zaměstnávala řada dalších projektů. A navíc ani počasí v Utahu přes zimu příliš nespolupracovalo.



Novinky